سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تدریس گل آرایی چیست و چطور شما را ثروتمند می کند ؟؟؟

تدریس گل آرایی قطعا نیاز به یادگیری مهارت های گل آرایی در مرحله اول دارد . این مهارت اکثرا توسط گل فروشی ها ، موسسات تشریفاتی به صورت تجربی آموخته شده است یا به عبارتی از طریق آزمون و خطا کردن بدست آمده است . در حالت های دیگر ممکن است شخص به صورت آکادمیک در مدارس گل آرایی داخل و خارج از ایران ، آموزش گل آرایی را فرا گرفته باشد و در آخر از طریق کلیپ های آموزشی داخل یوتیوب نیز می تواند این مهارت را فرا گرفته باشد لذا همه افراد باید به شکلی قبلا مهارت های گل آرایی را فرا گرفته باشند پس شما نیز می بایست اول مهارت های گل آرایی را یاد گرفته و توسعه دهید .

 

فهرست مطالب

 

چگونه و در کجا مهارت های گل آرایی را فرا بگیرم ؟

 

یادگیری اولیه حتما در یک آموزشگاه گل آرایی

تدریس گل آرایی

یادگیری مهارت های گل آرایی برای تاسیس گل فروشی یا موسسه تشریفاتی بسیار با مهارت های تدریس گل آرایی متفاوت است . به همین خاطر در مدارس گل آرایی جهان کلاس هایی برای تدریس گل آرایی وجود دارد که به کلاس مستر معروف است . این کلاس در جهت آموزش تدریس گل آرایی است که در خروجی شما تواندمندی تدریس مهارت هایی گل آرایی را خواهید داشت . در وهله اول توصیه می کنیم این مهارت را در مدارس مطرح اروپا فرا بگیرید . در وهله دوم اگر توانمندی مالی حضور در این کلاس ها را ندارید ، توصیه ما یادگیری گل آرایی در یکی از مدارس گل آرایی داخل ایران است . که درحال حاضر تنها آموزشگاه بوی گل کلاس های مستر را دارا است . که می توانید در این آموزشگاه مهارت های لازم را فرا بگیرید .

چرا باید در یک آموزشگاه گل آرایی یادگیری را شروع کنیم ؟ استفاده از تجربیات یکی از مهم ترین دلایل است . شما اگر بخواهید مجدد آزمون و خطا کنید ، قطعا در تدریس گل آرایی موفق نخواهید شد . برای بدست آوردن این تجربیات می بایست هزینه کنید و سرمایه گذاری لازم را انجام دهید و این درباره هر مهارتی صدق می کند . کما اینکه شما آکادمیک نحوه تدریس گل آرایی را فرا می گیرید .
 

یادگیری مکمل : استفاده از ویدیو های آموزش انلاین گل آرایی

تدریس گل آرایی

 استفاده از ویدیو های آموزش آنلاین گل آرایی است که تاثیر گذارترین و بهترین نوع یادگیری است به طوری که همین الان کسانی که به عنوان مدرس فعالیت می کنند ، اکثرا از همین ویدیو ها استفاده کرده اند . بهترین منبع هم برای یادگیری گلترنت است که بستری برای یادگیری آموزش گل آرایی به صورت آنلاین و استفاده از پکیج های تمرین و تکرار است . این برای اولین بار است که شما در کنار یادگیری مهارت های گل آرایی امکان تهیه پکیج های تمرین و تکرار را خواهید داشت تا دیگر نیازی به رفتن به بازار گل و تهیه گل نداشته باشید .

 

یادگیری های مقطعی : شرکت در رویداد های گل آرایی جهان و ایران

تدریس گل آرایی

تدریس گل آرایی : در نهایت ، استفاده از سمینار ها و ورکشاپ های گل آرایی قطعا می تواند در توسعه مهارت های شما بسیار موثر باشد . فراموش نکنید برای شرکت در این رخداد ها حتما باید روی زبان انگلیسی مسلط باشید . امروزه دانستن زبان قسمتی از یادگیری هر مهارتی است . در آخر رویداد های داخلی رو پیشنهاد می کنیم اما متاسفانه هنوز این رویداد ها به خروجی خوبی نرسیده و بیشتر رویداد های تبلیغاتی است و الویت را روی رویداد های خارجی قرار دهید .

 

چه مهارت هایی برای تدریس گل آرایی لازم است ؟

تدریس گل آرایی : در کل برای تدریس گل آرایی چند فاکتور مقابل اهمیت دارد و حتما نباید شما خدای گل آرایی باشید . کافیست بتوانید  مهارت هایی را که دارید به صورت آکادمیک و قابل فهم و ساده بیان کنید و قدرت یک مدرس گل آرایی در تفهیم مطلب به زبان ساده است . در کنار آن استفاده از کتاب های گل آرایی نیز توصیه می شود تا اطلاعات بیشتری داشته باشید و از همه مهم تر حتما باید سابقه انجام گل آرایی را داشته باشید . به عنوان یک کارآموز یا یک گل فروش قهار یا یک دکوراتور گل حرفه ای ! مهم تجربه شما است که به درد هنرجویان گل آرایی خواهد خورد .

  • تسلط بر اسامی گل و برگ ها و ابزار های گل آرایی
  • آشنایی با تئوری رنگ ها
  • تسلط کامل بروی تمام فنون گل آرایی
  • قدرت بیان بالا
  • عزت نفس و اعتماد به نفس
 

چقدر می توان از تدریس گل آرایی درآمد کسب کرد ؟

کسب درآمد از تدریس هنر گل آرایی بسیار ساده است . شما می توانید به عنوان مدرس با آموزشگاه های گل آرایی زیادی همکاری کنید و به صورت روزانه برای برگزاری هر کلاسی مبلغ بین 500 الی 1 میلیون تومان دریافتی داشته باشید . البته این برای سال اول همکاری شما است و قطعا این مبلغ به روزانه تا 2 میلیون تومان افزایش خواهد یافت . در نتیجه جزو کار های ساده و پردرآمد است . در کنار آن شما می توانید به صورت خصوصی نیز آموزش گل آرایی را تدریس کنید و مبالغی بین 5 الی 10 میلیون تومان بابت آن دریافت کنید . البته اگر یک گل فروش قهار هستید . همچنین از طریق گلترنت نیز می توانید درآمد ماهانه حداقل 3 میلیون تومان را ضمانت کنید ! با یک حساب سرانگشتی متوجه خواهید شد چقدر ساده می توانید در این مسیر گام بردارید و به صورت فریلسنر یا مدرس گل آرایی فعالیت کنید و با اشتراک گذاری مهارت هایتان کسب درآمد کنید .

 

میزان درآمد شما در ماه : 8 میلیون تومان در ماه

حداقل درآمد شما

 

با یادگیری هنر گل آرایی دیگر چه کار هایی می توان انجام داد ؟

 

تاسیس آموزشگاه گل آرایی

تاسیس آموزشگاه گل آرایی در صورتی که مالک ملک باشید نیز توصیه می شود و می تواند قطعا در کسب درآمد شما بسیار کمک کند . حداقل درآمد آموزشگاه در ماه نیز 5 میلیون تومان است .
تاسیس آموزشگاه
 

تاسیس موسسه تشریفاتی

راه اندازی یک موسسه تشریفاتی در صورتی توصیه می شود که از ارتباطات خوبی برخودار هستید و قطعا درآمد بسیار خوبی برای شما به همراه خواهد داشت و حداقل ماهی 6 میلیون تومان کف درآمد شما خواهد بود .
موسسه تشریفاتی
 

تاسیس گل فروشی محلی

گل فروشی محلی در صورتی که مالک یک مغازه باشید حتما به شما توصیه می شود در غیر این صورت کار پرریسکی است اما در موفق به راه اندازی آن شوید در ماه ماهانه حداقل 5 میلیون تومان را خواهید داشت .
گل فروشی محلی
 

مدرس گل آرایی شوید

مهارت های گل آرایی فرا بگیرید و در آموزشگاه های گل آرایی استخدام شوید و در کنار آن از طریق سامانه گلترنت نیز آموزش آنلاین گل آرایی بدهید ! حداقل درآمد شما در ماه 8 میلیون تومان خواهد بود.
مدرس گل آرایی
 

بلاگر گل آرایی شوید

تولید محتوا اختصاصی گل آرایی و معرفی بهترین موسسات تشریفاتی ، گل فروشی ها ، مدارس گل آرایی و گل های مختلف و ... می تواند درآمد شما را در ماه حداقل به 6 میلیون تومان در ماه تبدیل کند .
اینفلوئنسر گل آرایی
 

تاسیس گل فروشی اینترنتی

تاسیس یک گل فروشی اینترنتی نیز می تواند راه بسیار خوبی برای کسب درآمد شما باشد . شما از این طریق به راحتی می توانید در ماه مبلغ 3 میلیون تومان درآمد داشته باشید .